Klacht: Komen niet binnen gestelde tijd leveren en vervolg afspraak op leugenachtige grond gecanceld

op 15 februari 2018 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik kreeg ’s morgens een mail en sms over de levering van de vaatwasser en een richttijd. Tussen 10 en 14:00 uur en later specifieker tussen tussen 12:15 en 13:15 uur. Ze waren er niet nog tot half drie gewacht en gebeld. Sorry meneer ze zijn nu aan het laden en ze komen tussen drie en zeven uur. Krijg ik 18:15 een SMS dat bezorgen niet gelukt is en dat men een ander moment zal komen….. Direct gebeld en de mw. gaf bij navraag aan dat er storing was en dat ik niet thuis was geweest….. Tuurlijk was ik gewoon thuis, vrije dag genomen en gewoon niet leveren. Wat een ontzettend slechte service en bagger bedrijf.

Genoegdoening met excuses.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 16 februari 2018 om 14:08 geantwoord

Beste Jeroen Boots,

Hartelijk dank voor uw melding.

Onze excuses dat uw zending niet op de gewenste bezorgdatum is bezorgd.

Normaliter worden de ritverstoringen de chauffeur en/of depot gemeld. Zodat de consumenten geinformeerd kunnen worden. Helaas was er voor deze rit geen melding binnen gekomen. Excuses voor het ongemak.

Voor een eventuele compensatie kunt u contact opnemen met de leverancier, zij zullen dit in behandeling nemen en verder onderling met ons afhandelen.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een prettige dag.

Extra@Home Klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Jerboo