Mijn Klacht:
Ik heb op 26 december de speciale maandspecial besteld. Een zak Hills hondenvoer met gratis zak hondensnacks twv 4,69 euro. Omdat je boven de 100 euro een extraatje kreeg, heb ik direct twee zakken besteld. Ik zou dus mijn twee zakken hondenvoer krijgen, plus twee zakken hondensnacks plus een extraatje. De twee zakken hondenvoer kwamen, maar de rest niet. Hier meerdere malen contact over gehad met de klantenservice. De eerste keer wilden ze mij afdoen met een tegoedbon van 5 euro bij de volgende bestelling, terwijl de gemiste producten een waarde hadden van minimaal 10 euro. Na nog een keer aanschrijven willen ze een kadobon van 9 euro geven en een kortingsbon van 2 euro op snacks. Dit allemaal op een volgende bestelling. Hierdoor ben ik nog steeds benadeeld. Ik heb geen goed gevoel meer over deze shop en wil geen herhaalbestelling meer plaatsen. Ik wil gewoon waar ik recht op heb, twee zakken mobility heatlhsnacks en het extraatje voor mijn bestelling boven de 100 euro. En ik wil dat dit wordt nagezonden. Niet met een volgende bestelling mee.
Gewenste Oplossing:
Ik wil gewoon waar ik recht op heb, twee zakken mobility heatlhsnacks en het extraatje voor mijn bestelling boven de 100 euro. En ik wil dat dit wordt nagezonden. Niet met een volgende bestelling mee.