Klacht: komen beloften die met hotel afgesproken zijn niet na!

op 18 september 2018 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

Via expedia hebben wij een reis naar disneyland paris geboekt as 27 september.
Mijn vader welke ook meereisd kwam met een hart probleem in het ziekenhuis terecht waar ook een openhart operatie volgde. Contact opgenomen met expedia gezien de situatie die niet goed was en het lange herstel. Eerste contact was op 27 augustus hun vertelde de vraag bij het hotel neer te leggen, wat ook netjes is gedaan. Wij kregen als antwoord welke ik zelf zwart op wit heb dat we de reis niet mochten annuleren wat begrjipelijk is gezien de voorwaarde. Wel mochten wij de reis omboeken, van dit aanbod wilden wij graag gebruik maken gezien onze reis dan wel door zou kunnen gaan. Inmiddels 7 telefoontjes verder na uren met hun aan de lijn was de maat vol tot 2 keer toestemming van het hotel om de reis om te boeken en expedia verteld ons dat dit niet gaat. Waarom niet hun hebben een boeking van ons staan welke ze niet annuleren ivm regels waardoor ze geen nieuwe boeking kunnen maken op onze naam. Dus al bij al hebben we een belofte van het hotel welke zwart op wit staat maar maakt expedia er een zooitje van. Hierbij 200 belminuten daar ze mij in de wacht zetten voor ruim een uur en niet eens meer aan de telefoon hangen ( zelf met een andere telefoon teruggebeld )
Ik wil hier graag wat mee doen het kan niet zo zijn dat het hotel waarvan expedia dus kamers en reizen inkoopt ons toestemming geeft voor het omboeken van een reis, en dat expedia geen enkele datum zegt zichtbaar te hebben terwijl wij gelijk met hun op de site zitten en wel degelijk vrije kamers zien. Wij worden dat nog voor gek uitgemaakt want dit kan echt niet, als ik hun vraag uit onze boeking te gaan en dan opnieuw die datum te kiezen zien ze dat er op die datum idd vrije kamers zijn. Waarom moet dit nou zo moeilijk zijn???

Als de reis naar belofte omgeboekt kan worden, zijn wij tevreden. En inmiddels weel 35 minuten aan de telefoon met expedia ik zou graag een vergoeding voor mijn belminuten willen Dit loopt nu namelijk al naar de 240 belminuten

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expedia

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expedia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sanalb