Klacht: komen afspraken niet na

op 03 augustus 2016 over GLS in de categorie Logistiek

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakketje af laten leveren bij een GLS pakketshop, helaas waren ze daar met vakantie. GLS weet blijkbaar niet wanneer zijn partners een vakantiesluiting hebben! Gebeld met GLS zou de volgende dag op het huisadres afgeleverd worden….. NIet dus, wordt ondanks de afspraak alsnog bij de pakketshop afgeleverd. Helaas sluit deze om 17:00 uur en kan ik het niet meer ophalen. Op zijn vroegst kan ik het dus 3 dagen na het oorspronkelijke aflevermoment ophalen terwijl het min of meer een spoedbestelling was.
Dus voor een bepaalde tijd besteld en de volgende dag geleverd gaat niet op als de webshop zijn pakketjes verstuurd met GLS….

Gewenste Oplossing:

Is te laat, moet morgen pakketje op gaan halen bij de pakketshop (en nu maar hopen dat deze open is).

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GLS over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door atas57