Klacht: Kom niet in mijn vattenfall

Meining op 13 december 2021 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Goedemorgen…
Kom niet met de app in mijn vattenfall niet met wachtwoord.

M van veen
Dignajohannaweg 199
3193pe. Hoogvliet
Klantnr. 21000617

Dat ik kan in mijn vattenfall kan Inloggen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vattenfall over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vattenfall in behandeling genomen

Bericht van Vattenfall

1 maand geleden - Goedemorgen, Vervelend dat het inloggen niet lukt. Ik kijk graag met je mee. Wil je hiervoor in een privébericht nog je geboortedatum en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer sturen? Vriendelijke groet, Ellen, Vattenfall

Bericht van Vattenfall

1 maand geleden - Goedemiddag, Ik heb geen reactie ontvangen. Ik ga er daarom van uit dat je via een ander kanaal contact hebt gehad en dat het is opgelost. Zo niet, ontvang ik graag alsnog je gegevens. Vriendelijke groet, Ellen, Vattenfall

Reactie van de melder van de klacht Meining

1 maand geleden - Bedankt voor je mail nee ik kan nog steeds niet inloggen Hij geef aan combinatie mail wachtwoord niet bekend Ook eenmalig inloggen gaat niet krijg geen mail binnen Gr meindert

Bericht van Vattenfall

1 maand geleden - Goedemiddag, vervelend dat het inloggen nog niet lukt. Ik kijk graag met je mee. Wil je hiervoor in een privébericht nog je geboortedatum en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer sturen? Vriendelijke groet, Joeri , Vattenfall

Reactie van de melder van de klacht Meining

1 maand geleden - M van veen Dignajohannaweg 199 3193PE Hoogvliet Laatste drie confers. 303 11-05-1956 Gr

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vattenfall een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vattenfall

Heeft op 16 december 2021 om 15:20 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Meining