Klacht: Kolfapparaat stuk

Miss1507 op 13 juni 2021 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Eind december 2020 hebben we bij Wehkamp een Medela Freestyle flex dubbelzijde elektrische borst kolf gekocht. Het apparaat begon vorige week kuren te vertonen en viel steeds uit tijdens het kolven. Op enig moment ging het apparaat niet meer aan. Ondertussen Wehkamp gebeld en de situatie uitgelegd en gevraagd wat de procedure is aangezien ik niet zonder kolfapparaat kan. Mijn kindje is 5,5 maanden en krijgt nog steeds volledige borstvoeding. Zij gaat overdag naar de kinderdagverblijf en ik moet werken waardoor ik dus mijn kolf minimaal 3 keer per dag hard nodig heb. Reactie van de Wehkamp klantenservice is dat ik de kolf terug moet sturen. Over doorlooptijd van de reparatie kon ze niks zeggen, maar ze gaf wel aan dat 16-18 dagen niet ongebruikelijk is. Ze kon verder niks voor mij doen en zei dat ze mij een e-mail ging sturen met het retourproces. Ik moest maar even kijken of ik de kolf retour ging sturen! De dagen daarna heb ik het even aangekeken met de kolf, maar deze week viel hij weer compleet uit en ging niet meer aan. Ik heb van de week de klantenservice van Medela gebeld en zij verwezen mij terug naar Wehkamp, maar gaf nog wel een tip om de kolf te resetten. Daarna leek de kolf weer normaal te doen. Echter zojuist was ik weer aan het kolven en viel het apparaat na 7min weer uit. Ik heb hem nogmaals gereset, maar dat lijkt niet meer te werken. Het apparaat valt constant uit!

Ik ben echt zeer teleurgesteld in de reactie van Wehkamp. Ik kan namelijk niet zonder kolfapparaat. Ik heb gekeken om er 1 te huren maar die zijn veel te groot om mee naar kantoor te nemen en heeft altijd netstroom nodig. Dat soort apparaten gebruiken ze in het ziekenhuis. Het Ik heb niet voor niets de Medela Freestyle Flex aangeschaft voor een paar honderd euro. De freestyle flex is makkelijk te vervoeren en kan ook zonder netstroom.

Vervangen kolf. Nieuwe opsturen! Na ontvangst stuur ik de defecte terug zodat ik niet zonder zit.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Wehkamp

1 jaar geleden - Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw bericht. Wat vervelend dat u niet naar behoren kunt kolven. Uiteraard kijken wij graag met u mee naar een oplossing. Wilt u hiervoor een omschrijving van de klacht mailen naar [email protected], samen met uw klantnummer en geboortedatum? Hierna kunnen wij uw account erbij pakken. Met vriendelijke groet, Webcareteam Wehkamp

Reactie van de melder van de klacht Miss1507

1 jaar geleden - E-mail verstuurd. Ik zie graag zo spoedig mogelijk een reactie tegemoet. Niet of niet volledig kunnen afkolven kan een borstontsteking veroorzaken!

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Wehkamp

Heeft op 13 september 2021 om 14:49 geantwoord