Klacht: koffiecups

op 12 juli 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij gebruiken al sinds de introductie van jullie koffiecups deze naar alle tevredenheid, maar sinds de laatste 2 maanden krijgen wij steeds halve kopjes koffie, de helft van het water komt in de opvangbak terecht en niet in het kopje. wij dachten dat onze nespresso machine stuk was en hebben een nieuwe machine gekocht maar het euvel is hier niet mee opgelost,.nu zijn wij overgegaan op de originele cups van nespresso en die werken wel goed, alleen zijn deze bijna drie keer zo duur ,terwijl wij de Lidl koffie net zo lekker vinden .Wat kan het probleem zijn, en wat is de oplossing?.

Gewenste Oplossing:

als wij weer probleemloos de cupjes van de Lidl kunnen gebruiken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 13 juli 2017 om 11:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door R.Stoutjesdijk