Klacht: Koffers kwijt

op 04 mei 2019 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

EEN VAKANTIE GEBOEKT MET 4 KINDEREN EN 2 VOLWASSEN TOTAAL 5000€ BETAALD, WE HADDE N EEN VERJAARDAG EN EEN GEZINSTRIPJE GEPLAND, LAATSE 3 DAGEN VAN ONS VLUCHT KREGEN WE TE HOREN DAT WE IPV 21:00 OM 13:00 TERUG MOESTEN VLIEGEN WAAR WE OP TEGEN WAREN NA EEN BELLETJE NAAR CORENDON KREGEN WE ENE BRENDA AAN DE LIJN DIE ONS TOTAAL NIET KON HELPEN EN WIJ MAAR BETER DE KLEINE LETTERS MOESTEN LEZEN EN ZE NIKS VOOR ONS KON BETEKENEN OP EEN ABNORMALE TOON WE WERDEN ALS EEN STUK STROND BEHANDELD DOOR BRENDA! DUS DAT ZOU BETEKENEN DAT WE ONS LAATSE DAG ZOUDEN VERLIEZEN FIJN! MAARGOED NA AANTAL BELLETJES MET WAT DRUK KREGEN WE EEN SUPERVISOR AAN DE LIJN DIE ONS TOCH OP EEN ANDERE VLUCHT KON ZETTEN MAAR MET EEN EXTRA BIJBETALING VAN 100€ DAAR WAREN WE NIET ZO BLIJ MEE MAARGOED AANGEZIEN WE 5000 EURO HEBBEN BETAALD KON DIE 100 EURO ER OOK NOG WEL BIJ WE HADDEN MET EEN CHARTER VLUCHT TE MAKEN, MAAR VOLGENS BRENDA ZOU ER TOCH HELEMAAL NIKS VOOR ONS GEDAAN KUNNEN WORDEN? DAG VAN DE VLUCHT NETJES INGECHECKT OP SCHIPHOL KOFFERS INGELEVERD UITERAARD TICKETS GEKREGEN, EENMAAL IN ONZE VAKANTIEBESTEMINGSLAND GEEN KOFFERS OP DE BAND! 4 KINDEREN EN 2 VOLWASSENEN EEN VERJAARDAG EN EEN GEZINSTRIPJE!? ONS WERDT VERTELD OP DE VLIEGVELD DAT ONZE KOFFERS MET DE EERSTE BESTE VLUCHT ZOU KOMEN, WE ZIJN NU AL 4 DAGEN VERDER EN NOG STEEDS GEEN KOFFERS WE HEBBEN NOG3 DAGEN TE GAAN EN GELOOF ER NIET MEER IN DAT ONZE KOFFERS NOG KOMEN, WE HEBBEN EEN HELE NARE VAKANTIE GEEN ZWEMKLEDING KINDEREN DIE TELEURGESTELD ZIJN VERJAARDAG DAT VERPEST IS WE WORDEN VAN KASTJE NAAR MUURTJE GESTUURD NIEMAND DIE ONS KAN HELPEN REISLEIDER DIE NIET TE BEREIKEN IS WANNEER WE CORENDON BELLEN WORDEN WE OOK NIET GEHOLPEN KORTOM WE ZIJN AAN ONS LOT OVERGELATEN, ER WORDT GEZEGDT DAT WE ONZE BENODIGDE SPULLEN MOETEN KOPEN EN HET VERGOED WORDT! IK BOEK HIER EEN ULTRA ALL INCLUSIVE VAKANTIE WE HEBBEN NIET ZOVEEL GELD MEE OM NOG VOOR DE HELE GEZIN NOG SPULLEN TE GAAN HALEN, WE HEBBEN ONS MAANDEN LANG VOORBEREID OM ALLE SPULLEN TE KOPEN WAT WE IN ONS KOFFERS HADDEN!! WE HADDEN OOK MEDICIJNEN IN DE KOFFERS VOOR DE KINDEREN MEE VOOR DE ZEKERHEID ONS KINDJE HEEFT MOMENTEEL 40 GRADEN KOORTS HIER, WE ZIJN NA DE DOKTER GEWEEST EN DIE WILT GELD OF EEN MENZIS PAS ZIEN WAT OOK IN ONS KOFFERS ZATEN KORT0M NIEMAND DIE NAAR ONS OMKIJKT! DIT IS DE LAATSE KEER DAT WIJ MET CORENDON VLIEGEN SCHANDALIG JULLIE MOETEN JULLIE ECHT SCHAMEN WAT JULLIE MIJ EN MIJ GEZIN AAN HEBBEN GEDAAN! WE ZIJN GEWOON LETTERLIJK DE DAGEN AAN HET AFTELLEN DAT WE NAAR HUIS KUNNEN IN DE LOBBY TERWIJL HET 25 GRADEN BUITEN IS MET 4 KINDEREN!

Schadevergoeding krijgt voor deze reis, of een compensatie (korting) krijgt aangeboden voor een nieuw vakantie.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Layla94

4 maanden geleden - CORENDON HEEFT ONZE KOFFERS 1 WEEK NA TERUGKOMST VANUIT ANTALYA OPGESTUURD NAAR ONS, BLIJKT DAT ZE TOCH WEER WEL IN ANTALYA WAREN. HELAAS HEEFT CORENDON ONS TIJDENS HET VAKANTIE TRIP ECHT LATEN ZITTEN EN ERNA OOK ZE WILLEN TOTAAL NIET OPKOMEN VOOR EEN COMPENSATIE ALLEEN VERGOEDING GEVEN VOOR WAT WE AAN BENODIGHEDEN HEBBEN MOETEN KOPEN IN ANTALYA! KOM OP ZEG! IK BEN OP VAKANTIE MET 4 KLEINE KINDEREN IK BEN NIET OP VAKANTIE OM MIJN BENODIGHEDEN TE GAAN HALEN! ALS IK AL ONZE BENODIGHEDEN MOET KOPEN BEN IK ME HELE VAKANTIE KWIJT MAN! WE HEBBEN EEN WEEK LANG AAN DE TELEFOON MET JULLIE GEZETEN DE KOFFERS KOMEN MORGEN DAN OVERMORGEN JULLIE HEBBEN ONS VOORGELOGEN MET DE MOED TELKENS. IK VINDT DIT ECHT TRIEST VAN CORENDON!

Alle klachten die gemeld zijn door Layla94