Klacht: Koffer american tourister slot kapot

op 05 september 2018 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Beste,

Onlangs heb ik mijn koffer van ( american tourister model: https:www.bol.comnlpamerican-tourister-reiskoffer-rally-spinner-80-30-exp-blauw9200000078765365?suggestionTypebrowsebltghv0ONqv1deGp5kboN1Z1FvQ.lcrCgvdZeLREXKVupdBPqA_0.4.ProductImage) bij jullie besteld. Doordat american tourister sterk werd aangeprezen door de consument. Heb ik op basis daarvan mijn koffer besteld voor mijn reis naar Azië.
Helaas is mijn TSA slot al kapot voordat ik de koffer ging gebruiken. Op schiphol heb ik mijn koffer laten sealen en heb ik een van medewerkers gevraagd of hij hier naar wou kijken omdat hun ook ervaring hebben met slootten. Helaas kon de medewerker ook geen mogelijkheid vinden om het slot te maken na 15 minuten het grondig te hebben bekeken.

Graag hoor ik reactie voor een passende oplossing.

Mvg, mevrouw Meijer

Graag zou ik mijn koffer willen terug sturen en geld terug ontvangen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Bol.com

3 maanden geleden - Beste Kimberley, Heel vervelend dat het slotje van jouw koffer al zo snel defect is. Je hebt de koffer bij een partner van ons gekocht. Om sneller geholpen te worden, kan je het beste contact opnemen met de verkoper. Hoe? Dat kan je zien in jouw account. Met vriendelijke groet, Jolanda van bol.com

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 10 september 2018 om 11:27 geantwoord

Beste Kimberley,

|Hopelijk heeft onze partner je goed geholpen.

Dit bericht sluit ik nu omdat ik ervan uitga dat de partner je gaat helpen.

Jolanda van bol.com
- - - - -- -- - - - -- - - - - - - - - - - -- - - - -