Klacht: Koerier neemt niet de moeite een adres te zoeken

Wederom (4e keer) heeft de koerier van GLS een pakketje niet bezorgd. DHL en Post NL kunnen ons adres gewoon vinden maar deze koerier zegt gemakshalve wederom : de klant was niet thuis, bericht achter gelaten. Beide gevallen onjuist want wij zijn gewoon op 1 meter van onze voordeur in de keuken aan het schilderen en er is ook wederom geen bericht in onze brievenbus achtergelaten. Sterker nog, de bezorger is niet eens uit zijn auto gekomen.

Wanneer er een pakketje voor ons komt dat die gewoon afgeleverd wordt. Als andere bezorgers een adres gelegen aan een fietspad wel kunnen vinden moet de toch ook mogelijk zijn voor de bezorgers van GLS? Neem de moeite een adres te zoeken (straatje met 5 huizen in een woonwijk) en doe waar je voor aangenomen bent.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar General Logistics Systems (GLS) over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door 52210047014042