Klacht: Koerier kan adres niet vinden (2x)

andrekrit op 22 augustus 2021 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Dynalogic zou al twee keer bij me langskomen met paketten van Samsung. De eerste keer stond de koerier op het verkeerde adres en de tweede keer kon de koerier het adres niet vinden. Wat voor bedrijf is Dynalogic als de koeriers niet eens een adres op een kaart / app kunnen vinden. Hoe moeilik kan het zijn. Postcode intypen op een kaart app en jij bent er al. Echt een waardeloos bedrijf. Zeer jammer dat Samsung heeft gekozen om dit bedrijf voor bezorgen te gebruiken. En ja, ik heb mijn paketten steeds niet ontvangen.

Het op tijd bezorgen van mijn paketten. Het in dienst nemen van koeriers die kunnen lezen en schrijven en weten een Nederlands adres te kunnen vinden.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Bericht van Dynalogic

1 jaar geleden - Goedemorgen, Allereerst excuses voor het vertraagd reageren. Wij zien dat dit inmiddels bij u is geleverd op 23-08 tussen 9.00-12.00.

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 01 september 2021 om 11:57 geantwoord

Goedemorgen,

Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak. Inderdaad is wat wij kunnen zien dat de koeriers de 2e maal het adres niet hebben kunnen vinden. Wat wij zien is dat de levering inmiddels wel correct zou zijn geleverd op u adres. Namelijk op 23-08 zijn u pakketten toch nog succesvol geleverd.

Alle klachten die gemeld zijn door andrekrit