Klacht: Koerier is weggereden zonder aande deur te komen

[email protected] op 05 september 2021 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op donderdag 2 september 2021 zou er een wasmachine bezorgd worden die bij de Wehkamp is besteld. Ik kreeg een mail dat het bezorgd zou worden tussen 9.50 en 10.45 uur. Helaas is dat niet gebeurt de koerier is weggegaan zonder aan de deur tekomen. Hij is blijven zitten en is weer weggegaan, dit heeft mijn buurman gezien toen hij in de tuin bezig was, en dan krijg ik een mail dat er niemand thuis is terwijl mijn vrouw thuis was en de keukendeur op was. Er is ook niet aan de voordeur gebeld. Ik ben er zeer boos over omdat mijn vrouw er vrij voor was, nu moest ik de volgende dag ook een vrije dag er voor nemen.

Ik zou dan het bedrag voor het plaatsen terug willen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynalogic over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 13 september 2021 om 10:59 geantwoord

Goedemorgen,

Onze excuses voor het ongemak van donderdag 02-09. Wat wij zien is dat koerier aangeeft wel te hebben gebeld op een vast nummer wat bij ons is doorgegeven door Wehkamp. Helaas geeft hij aan dat er niet werd opgenomen. Er wordt ook aangegeven dat ze bij een blauwe deur hebben gestaan en dat er geen brievenbus aanwezig was. Voor zover wij kunnen zien is dit inmiddels wel voor u opgelost en hebben wij uw wasmachine vrijdag 03-09 bij u alsnog geleverd. Wij zullen u klacht wel doorzetten naar de bewuste koeriers. Zij zullen hierop worden aangesproken. Voor het terugstorten van het bedrag voor plaatsen moeten wij u helaas doorverwijzen naar Wehkamp.

Met vriendelijke groet
Sandra, Dynalogic WeCare-team

[email protected]

Heeft op 13 september 2021 om 12:19 geantwoord

Ik ben het niet eens met wat u zegt, mijn vrouw was thuis die dag en heeft geen telefoon gehoord ook heb ik geen nr in de telefoon kunnen terug vinden. En in de blauwe voordeur zit zeker een brievenbus. Plus mijn buurman heeft ze zien wegrijden zonder uit te stapen. En wat Wehkamp betreft wist al dat het bedrag niet terug zou worden gestort. Ik ben afhankelijk van wat voor koeriersbedrijven er wordt ingehuurd, en als het fout gaat sta je met je rug tegen de muur wat je kan niks doen dan een klacht indienen en dan krijg er niks voor terug.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]