Klacht: Onheuse bejegening door Snackbar Koemans Farenheit in Den Haag

op 30 maart 2019 over Koemans Snacks en Broodjes in de categorie Cafés en Restaurants

Bij het bestellen van 2 kaaskroketten en een patat heb ik duidelijk erbij gezegt dat ik geen zout op mijn patat wil. Omdat mijn nieren beschadigd zijn mag ik geen geen zout hebben. Doet de medewerkster van Koemans Farenheit toch zout op. Ja ik zie het gewoon gebeuren en probeerde nog te roepen Geen zout! Het was ook niet druk.
Tja oeps foutje gemaakt zegt ze. Een andere medewerkster gooit de patat terug in frituur en haalt het er weer eruit. En zegt zo nu is het dan weer schoon! Ik denk wat gebeurt hier nou weer dit is niet wat ik besteld heb en dit is ook niet hoe ik mijn patat wil. Wat als je het op het grond laat valen en daarna in het frituur gooit is het dan ook weer schoon? Zou je het patat ook dan op eten?
Ik wil gaag een andere met zonder zout. En toen was het van ja van zo gezicht waarom dan het is toch schoon, maar dan Okey okey met tegenzin gaan we het dan toch maar doen…
Ik stond daar en dacht bij mezelf weet je wat laat het dan toch gewoon zitten! Mevrouw Ik hoef geen patat meer!
Dit riep ik naar de medewerkster bij wie ik bestelt had. Maar ik werd genegeerd, dus ik bleef roepen laat het patat maar zitten mevrouw, maar ja dan horen ze je dan opeens niet meer.
En andere medewerkster (eigenares volgens een andere onbekende medewerkster) die mij dus al eerder heeft roepen zegt dan dat ik snackbar moet verlaten, omdat ik aan het scheeuwen ben. De medewerkster bij wie ik de bestelling gedaan heb stond ver van me af bij het frituur gedeelte. Hoe moet ik haar aandacht anders kunnen krijgen is me dan anders ook een raadsel.
Toen kwam er nog een andere onbekende medewerkster mee bemoeien en dat ik de zaak moest verlaten. Ik probeerde hun nog duidelijk te maken dat ik geen zout mocht vanwege me nieren! Kroketten waren al klaar. Maar nee hoor zij hamerde erop dat ik zaak moest verlaten en dat de eigenares, die dan er ook bij stond, dat ook dus wilde.Laat de Kroketten dan maar ook zitten want ja ik hoef ze dan ook niet meer.

Niet echt klantvriendelijk (eigenares en medewerkster), slechte service, slechte personeel dat is wat je bij Koemans Farenheit nu kunt verwachten!

Dat mijn verhaal gedeeld wordt via social media - Internet.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koemans Snacks en Broodjes nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 98002014