Klacht: Koelfan gaat niet automatisch uit na magnetron functie

op 13 juli 2012 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Onze nutid mwc 6 combimagnetron heeft een koelfan die aan gaat nadat het gerecht bereid is. Dit is normaal, maar onze klacht is dat deze koelfan NIET automatisch uitgaat na de magnetron functie. Hij gaat WEL automatisch uit na de hetelucht functie. Dit vinden wij vreemd en ook niet acceptabel, dat de koelfan niet automatisch uit gaat. De Ikea klantenservice zegt dat het normaal is en daarmee is de kous af. Ze zeggen ; u kunt het toch handmatig uitzetten!
Wel een beetje vreemd dat het in de eene functie automatisch gaat en in magnetron functie niet! Het is wel een apparaat van 550€

Als er een software update komt die er voor zorgt dat de koelfan automatisch uitgaat na de magnetron functie.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door IKEA in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat IKEA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

IKEA

Heeft op 26 juli 2012 om 19:37 geantwoord

De oven moet inderdaad na het koelen automatisch uitschakelen. De storing zal worden opgelost door onze leverancier.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van IKEA beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door rubenjanssen77