Klacht: koekepan

op 09 juli 2015 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 19 juni heeft mijn man kookpannen en koekenpannen en een oven bij jullie gekocht.
De koekenpan was een goede aankoop dachten wij , keukenpapier er doorheen en kon bij wijze van spreken zo de kast in. Na 3 keer gebruikt te hebben kregen wij de pan niet schoon. Gistermiddag ben ik met de koekenpan terug gegaan. volgens de bedrijfsleider is deze klacht al bekend bij het hoofdkantoor. ik ben van mening dat je de koekenpannen dan uit het assortiment moet halen. Kreeg ook nog even te horen dat ik de boel had over laten koken, ben al dertig jaar huisvrouw en was anders echt niet terug gegaan naar het filiaal. hij zei wij verschillen van mening ben een goede en vaste klant bij jullie maar de service vindt ik echt waardeloos.

Vriendelijke groet,

Marjo Faasen
0628659871

Gewenste Oplossing:

ben altijd tevreden over dit bedrijf maar de manier van klachten op het brouwersplein in Arnhem kan niet door de beugel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 13 juli 2015 om 15:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Faasen,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Onze excuses voor het ongemak.

Uit uw e-mail blijkt dat u erg teleurgesteld bent over de manier waarop u in de Blokker winkel bent behandeld.
Wij bedanken u voor de moeite die u heeft genomen om ons op de hoogte te brengen van uw ontevredenheid.

Blokker heeft klantvriendelijkheid en servicegerichtheid hoog in het vaandel staan en hier wordt tijdens de opleiding veel aandacht besteed. De situatie die u beschrijft strookt dan ook niet met de ideale klantgerichte dienstverlening die wij voor ogen hebben. Wij begrijpen dat het vervelend is dat u met een klacht bij de winkel komt en dan op deze manier te woord wordt gestaan. De artikelen worden getest op de schade afdeling, echter kan het filiaal zelf niet beslissen welke artikelen in het assortiment behoren en welke niet.

Wij zullen uw klacht intern bespreken, met de medewerkers van het filiaal en tevens opnemen in ons klachtenregister.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Blokker Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Blokker beoordeeld.

Heeft op 21 juli 2015 om 10:53 geantwoord

Heb nog steeds geen reactie van blokker ontvangen.

Vriendelijke groet,
Marjo Faasen

Alle klachten die gemeld zijn door hellboy62