Klacht: Kobo

op 01 juni 2020 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb al vele malen e-books gekocht bij bol..com. Ik maak op de iPad al jaren gebruik van Bluefire Reader. Afgelopen week, toeknik weer een boek aanschafte bleek het onmogelijk om mijn e-book te downloaden op Bluefire. Ik moest en zou naar Kobo reader. Het lukte gewoonweg niet om naar Bluefire reader te gaan. Dat vind ik gedwongen winkelnering.

Een slechte service.

Jo Lindelauf

Gewenste Oplossing:

Als er in de instructie voor downloaden e-books gebruikersvriendelijk wordt aangegeven hoe je naar een andere reader kunt als Kobo.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jo Lindelauf