Klacht: Knuffel kwijt

op 27 april 2017 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Nav een bruiloft in hotel van der valk, berlijn brandenburg onderstaande klacht.
Mooi hotel, drie dagen mogen vertoeven met vrouw en dochtertje van 5.
Goede service, vriendelijk personeel, eigen nederlandse ober.
Bij de uitcheck in de haastigheid toch wat dingen vergeten, deze lagen onder het kussen van het derde bed.
Twee pyama’s, en 4 knuffels van de kleine, welke ze netjes onder de kussens verstopt had.
Na een keer of 8 gebeld te hebben, is me verteld dat ze niet zijn gevonden.
Inmiddels via contactformulier reeds 6 maal gevraagd of ze dan wellicht bij de wasserij zijn gevonden?
Ik krijg wel een bevestiging van de ontvangst van de mail, maar er wordt simpelweg niet meer gereageerd.
Ik heb mail in drie talen verstuurd en foto’s toegevoegd van de vermiste knuffels, maar reactie blijft gewoon uit…..

Gewenste Oplossing:

Reageer in ieder geval op mijn mailtjes en berichtjes.
Ik begrijp dat het mijn eigen schuld is, maar ben er van overtuigd dat dit door housekeeping gezien moet zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Riezen