Klacht: knipmode

op 23 januari 2018 over Bladcadeau in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bladcadeau

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bladcadeau nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bladcadeau in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bladcadeau een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bladcadeau

Heeft op 15 februari 2018 om 13:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Weewer,
Dank u wel voor uw bericht op Klacht.nl.
Erg vervelend om te horen dat u nog geen informatie heeft ontvangen betreft uw bestelling van de Knipmode. Wij hebben uw bestelling nagekeken, en zien dat uw bestelling in goede orde is ontvangen. U krijgt de eerst volgende editie die na januari uitkomt. Als u daar meer informatie over wilt kunt u bellen met de klantenservice van knipmode.
Hopende u voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door 0517531332