Klacht: knipmode

op 23 januari 2018 over Bladcadeau in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb 4 januari 2018 mn bladcadeau geactiveerd waarde 15.00 euro na 10 dagen kon ik m,n eerste Knipmode in de bus verwachten, tot op heden geen post ontvangen m,n code om te activeren was 77wdbh93

Gewenste Oplossing:

als ik m,n post in de bus ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bladcadeau

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bladcadeau nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bladcadeau in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bladcadeau een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bladcadeau

Heeft op 15 februari 2018 om 13:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Weewer,
Dank u wel voor uw bericht op Klacht.nl.
Erg vervelend om te horen dat u nog geen informatie heeft ontvangen betreft uw bestelling van de Knipmode. Wij hebben uw bestelling nagekeken, en zien dat uw bestelling in goede orde is ontvangen. U krijgt de eerst volgende editie die na januari uitkomt. Als u daar meer informatie over wilt kunt u bellen met de klantenservice van knipmode.
Hopende u voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door 0517531332