Klacht: knapphond.nl totaal geen service of klantvriendelijk heid !

op 12 juli 2013 over Knappehond in de categorie Dierenwinkels

ik heb een buggy voor mijn hond gekocht twv van 79,95 bij knappehond.nl ,waarbij ik 15 euro heb betaald voor het laten brengen,(wat haar eigen man doet )hij was na 2 x gebruiken stuk,het veiligheidsriempje er af om het hondje vast te maken en de spijlen kwamen er uit,ik neem contact op met mevr natasha van knappehond.nl zij vertelt mij dat dit heel normaal is dat ik de spijlen zelf even moet terug duwen en dicht kan naaien en bevestigt tja het veiligheidsriempje dat stelt idd niet veel voor en ik hem aan een riem aan de stang moet knopen..??sorry voor zoveel geld dat je heb betaald alles zelf moet gaan naaien en oplossingen gaan vinden om hem vast te maken,wat totaal niet veilig is voor het hondje( vandaar dat er een veiligheidsjeriempje bij zit!)en daar moest ik het maar mee doen ! nee voor mij geen knappehond.nl meer . ik bestel mijn spulletjes voortaan bij viphondenboetiek ,waar ze wel weten wat service is en je waar krijgt voor je geld.

ik zou tevreden zijn met wat begrip en mijn buggy om te mogen ruilen voor een andere, ik zou het liefst 0 sterren zetten bij mening ,maar dat kan helaas niet, vandaar 1 ster !

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Knappehond

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Knappehond nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mdejong26