Klacht: Knaldeals.com blijft in gebreke!

op 05 september 2016 over Knaldeals.com in de categorie Internetshops - Elektronica

Ik heb destijds bij Knaldeals via Bol.com een leren bandje gekocht voor mijn Apple Watch. De advertentie suggereerde dat het bandje compleet was inclusief de metalen bevestiging. Die metalen bevestig die ook in de shop afgebeeld was bleek te ontbreken. Alleen dat al was misleidend. Ik heb die metalen bevestiging toen tegen extra kosten via Bol.com besteld, maar het leren bandje bleek daar van af te glijden. Alles retour gestuurd. Bol heeft de kosten voor de metalen bevestiging keurig geretourneerd, maar Knaldeals bleef moeilijk doen en stuurde mij het keurig geretourneerde product in originele verpakking weer arrogant terug zonder de aankoopkosten te retourneren. Ik moest het kennelijk verder maar uitzoeken. Het resultaat van deze actie is dat Knaldeals in gebreke is gebleven en een belabberde prestatie heeft geleverd, waardoor ik nooit meer iets met Knaldeals te maken wil hebben en het afgeleide resultaat is dat ik ook niks meer te maken wil hebben met Bol.com, hoewel ik altijd zeer tevreden was met Bol! Jammer dat Bol zijn ruiten heeft ingegooid door met een inferieure amateur shop in zee te gaan!

Als Bol.com mij compenseert voor die miskoop van 25 euro, zal ik weer verder gaan met bestellen via Bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door hans_sp