Klacht: knaks van unox

op 17 juli 2012 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Knaks van Unox. Bereid met puur kwaliteitsvlees.

Knaks van Unox. Bereid met puur kwaliteitsvlees.

Net een blik open getrokken en ze waren niet om te eten. Er zat gewoon ik weet niet hoeveel vocht in een knakworstje. Zelfs de kat trok er z’n neus voor op. En omdat de consumentenservice nergens is te vinden op deze site moet het maar zo. Jammer Unox tref dit al voor de 2de keer we gebruiken ze namelijk heel veel dus kopen ze meestal als ze in de aanbieding zijn dus ongeveer maand a anderhalve maand een serie van 21 blikjes bij jumbo gekocht vanwege het een aanbieding was van 2 +1 gratis waren idd precies als hier boven beschreven heb ze terug gebracht nieuwe voor gehad maar had inmiddels zelfde aantal bij c1000 gehaald ook een aanbieding daar nog niet 1x een slechte tussen gehad nu maken we die van de jumbo open en wat blijkt weer die slechte vieze knakworstje erin zou graag een mailadres van unox zelf hebben kan alleen een telefoon van unilever vinden maar weet niet of ik daar iets aan heb graag zou ik hier wel een reactie van unox op hebben want zo goed koop is het niet als je 21 blikje niet te eten zijn zou u mij misschien wat meer info hier over kunnen geven heb namelijk de kassa bon van jumbo van anderhalve maand geleden niet meer en weinig zin eigenlijk om dan het risico te lopen weer het zelfde te treffen of is hier inmiddels bij unox meer over bekent jumbo heeft me toen belooft contact op te nemen met unox maar als ik er naar vraag weten ze niets

ik heb hier geen oplossing voor

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jumbo in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jumbo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jumbo

Heeft op 17 juli 2012 om 13:05 geantwoord

Excuses aangeboden aan consument. Gevraagd of klant de melding via Jumbo wil laten lopen en extra informatie over de blikjes opgevraagd om het uit te zoeken bij de producent.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Jumbo beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Leonie111