Klacht: KNAB maakt een fout en schrijft €2000,- te veel van mijn rekening af

op 06 juli 2016 over KNAB BANK in de categorie Banken

Donderdag 30-06 heb ik een PDF-formulier ingevuld waarmee opdracht wordt gegeven voor een internationale overboeking. Om problemen te voorkomen, lees ik dit formulier uiteraard 10 x na om te checken op mogelijke fouten, deze staan er niet in. Vervolgens is deze opdracht nog dezelfde dag door mij bevestigd middels de cardreader.

Tot mijn schrik blijkt de KNAB vervolgens bijna €2000,- meer afgeschreven te hebben, dan waar ik opdracht voor heb gegeven. Alhoewel dit natuurlijk (vooral voor een bank) een erg slordige fout is, begrijp ik dat er overal fouten kunnen worden gemaakt. KNAB gaf ook direct toe dat zij een fout hebben gemaakt en dat zij het snel op zouden lossen.

Vervolgens wacht ik al bijna een week op het te veel afgeschreven bedrag. De KNAB geeft aan dat zij moeten wachten totdat zij het bedrag van de Chinese bank terug hebben ontvangen, maar ik vind dat dit niet mijn probleem is. Door een fout van de KNAB kan ik nu niet beschikken over bijna €2000,- dat gewoon van mij is.

Ik ben tevreden wanneer het te veel afgeschreven bedrag nog vandaag door de KNAB wordt teruggestort. Zij kunnen het probleem vervolgens zelf oplossen met de Chinese bank.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar KNAB BANK over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door JeroenB123