Klacht: Kluspenningen

op 10 mei 2016 over Domica in de categorie Verhuur

Er was op een ongeoorloofde wijze geld van mij ontnomen. Mijn huis aan de Arve 84, 7824 RN Emmen moet nodig aan de binnenkant opgeknapt worden. Want over een week komt er nieuwe huurders in mijn huis. Een medewerker van Domica Groningen, genaamd heer Randy Tuitman had een idee. Hij was toen bereid om met nog iemand de klus op zich te nemen. Met een vergoeding dat luidt: 200 euro de man en 100 euro voor de nodige materialen. Dus opgeteld 200+200+100= 500 euro. Van de heer Tuitman kreeg ik zijn IBAN nummer NL28SNSB0903213796
Ik heb toen 500 euro via internetbankieren op dat nummer overgemaakt. Afgelopen zaterdag 07 mei zou de heer Tuitman en nog iemand mijn huis aan de binnenkant opknappen. Maar de heer Tuitman was helemaal niet in mijn huis geweest.
U begrijpt wel dat ik op één of andere manier mijn geld terug wil ontvangen.
Hartelijk dank. Met vriendelijke groet,
Lehmann P.F.

Ik wil dat de heer Tuitman van Domica Groningen de 500 euro met spoed terugboekt op mijn nummer. NL87INGB0004473161

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Domica

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Domica nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pieter Lehmann