Klacht: KLS / S.M. / 223743 uw referentie

op 10 februari 2018 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

krijg ik van onderstaande nog wat te horen of gaan er nog een paar maanden overheen, of sterker de bekende doofpot.

============================================================================================================

Onderwerp: Behandeling van uw klacht
Onze referentie: KLS / S.M. / 223743
Doorkiesnummer: 0900-202 202 2 (gratis)

Geachte heer Bors,

Op 21 november 2017 hebben wij een klacht van u ontvangen.

Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en laten u hierop het volgende weten.

Hartelijk dank voor uw melding. U geeft aan dat u niet tevreden bent over het rijgedrag van één van onze chauffeurs. Wat jammer om te lezen dat u dit heeft ervaren. Dit vinden wij vervelend en wij bieden u hiervoor onze excuses aan.

Klachten over het rijgedrag van onze medewerkers nemen wij uiterst serieus. Uw reactie hebben wij daarom doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de chauffeur. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze chauffeurs. Wij verwachten van hen dat zij betrokken zijn en al het mogelijke ondernemen om reizigers een optimaal reiscomfort te bieden. Daarnaast staat de veiligheid van onze passagiers en medeweggebruikers bij ons op de eerste plaats.

Heeft u naar aanleiding van deze e-mail nog vragen of opmerkingen, dan kunt u contact opnemen met de afdeling Klantenservice. Telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 6.00 tot 23.00 uur en op zaterdag, zon- en feestdagen van 7.00 tot 23.00 uur via 0900-202 202 2 (gratis).

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Arriva Personenvervoer Nederland B.V.

Hilda Schat
Manager afdeling Klantenservice

Gewenste Oplossing:

als ik antwoord krijg en wat er met die chauffeur gebeurd. of vinden jullie het normaal wat die doet. En er wordt niet meer over gecomminiceerd

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 10 februari 2018 om 20:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste hbb6w,

Zoals in de reactie is aangegeven wordt dit intern uitgezocht en besproken met de chauffeur. Daarover ontvangen wij verder geen terugkoppeling. Dit wordt in de regio zelf bepaald. Ik begrijp ook uit je klacht dat je het idee hebt dat wij dit normaal vinden. Dat is jammer om te lezen. In onze reactie geven we namelijk aan wat wij verwachten van onze chauffeurs dat ze betrokken zijn en dat de veiligheid bij ons op de eerste plaats komt.

Mocht je het hier niet mee eens zijn dan kun je dit het beste melden via het contacformulier op onze website -> http://bit.ly/2wIz51S onder vermelding van het referentienummer : 223743

Met vriendelijke groet,

^Jimmy
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door hbb6w