Klacht: Klontjes..

op 12 januari 2014 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste L’oreal,
Ik heb de miss manga mascara aangeschaft, maar toen ik hem gebruikte, zag het er niet heel mooi uit en er zaten enorm veel klontjes in. Dit is erg jammer, want ik had er meer van verwacht aangezien hij niet bepaald goedkoop is.
Mvg,
Feline van der Sluis

Gewenste Oplossing:

Vervanging (ander soort mascara waardoor je ogen ook groot lijken)

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 11 februari 2014 om 12:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

mailcontact gehad met klant

Heeft op 12 februari 2014 om 16:57 geantwoord

ZE HEBBEN NIKS GEDAAN ZE STUURDEN ALLEEN EEN MAILTJE DAT ZE ER IETS AAN ZOUDEN DOEN MAAR IK HEB ECHT TOTAAL GEEN OPLOSSING AANGEBODEN GEKREGEN. IK BEN DUS NIET TEVREDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van L’Oréal beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Make-upGebruiker