Klacht: Klikoberging ordernummer 31102791916

op 16 april 2021 over vidaXL in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste mensen

Ik Meneer Jansen heb bij jullie een kliko ombouw gekocht,en het sluit van geen kanten goed af.Bij het opendoen verschuift alles. het staat nu vanaf 19 januari bij ons in de tuin, en wilde al eerder hierover een melding maken,maar ben te druk geweest met werken.
de bakken zijn er ook bijna niet uit te rjden,vanwege de stangen onderaan.En de stangen verbuigen zich bij elke beweging aan de ombouw.
Ik hoop dat jullie hier nog wel iets mee kunnen.Dit is voor het bedrag van destjds€ 208,99
Als ik het artikel terug moet sturen,dan moet ik het uit elkaar schroeven,en vraag mij af,wat er dan nog van overblijft.
Ik hoop dat jullie in alle redeljkheid hier iets mee willen doen.Ik mevrouw wanschers,schrijf deze melding voor meneer jansen.Dus u mag met mj coresponderen op deze mail. Het liefst wil ik mijn geld terug en geen vervangende nieuwe ombouw.
Met vriendelijke groet R Wanschers
Met vriendelijke groet van meneer jansen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn geldbedrag terug krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar vidaXL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Bericht van vidaXL

3 maanden geleden - Beste Renata Wanschers, Bedankt voor je bericht en vervelend om te horen dat het product niet aan je verwachtingen voldoet. Ik ga je zometeen een mail toezenden met verdere informatie. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dit graag van je. Met vriendelijke groet, Martijn / vidaXL

Bericht van vidaXL

3 maanden geleden - Beste Renata Wanschers, Zou je ons nog foto's kunnen toezenden zoals in eerdere e-mail gevraagd? Met vriendelijke groet, Martijn / vidaXL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 08 juni 2021 om 11:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Renata Wanschers,

Fijn om te horen dat het is opgelost.

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dit graag van je.

Met vriendelijke groet,

Martijn / vidaXL

Alle klachten die gemeld zijn door Renata Wanschers