Klacht: kleurverschil laminaat

op 24 mei 2013 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik hep laminaat gekocht bij leenbakker uden .he5 was een bestelling van 120 vierkante meter en heb de laminaat laten plaatsen ik heb in totaal 7 kamers en 2 hallen toen we bij de laatste kamer waren zagen dat er kleurverschil zat in sommige delen van het laminaat wat het was een grijze laminaat waar nu gewoon tintenverschil inzit in de kleur grijs .ik kwam er niet eerder achter omdat het laminaar een dag eerder gelecht werd in de avond uuren en dan valt het kleurverschil niet zo erg op en kedereen zal er toch van uit gaan dat het allemaal wel de zelfde kleur zal zijn .ik heb toen meteen met de manacher gebeld van leenbakker uden en mijn verhaal gedaan hij zij dat hij een melding zou doen en dat ik dan binnen een week trug gebeld zou worden ik ben nu 2 en halve weer verder en heb nog niets gehoord en heb vandaag nog een keer gebeld hoe het zit en nu kreeg ik te hooren dat ik fotos koest stuuren naar verkoopbinnendienst@leenbakker.nl dat hadden ze ook 2 en halve wekk geleden ku nnen zeggen ik vind dat ze er wel heel wijnig aandacht aan besteden .heeft er iemand nog advies voor me wat ik nu kan doen ??

I

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sunbul