Klacht: Kleur haarverf kastanje midden bruin is oranje

op 07 juli 2016 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Geachte mevrouw, heer,
Afgelopen zaterdag heb ik mijn haar gekleurd met 4.54. Van nature heb ik bruin haar met helaas grijze haren. De grijze haren waren na verven fel oranje met een lichtgevende gloed en de rest van mijn haar had een lichte oranje gloed. Maandag ben ik naar de kapper geweest om dit te laten herstellen. Zij weet met zekerheid te zeggen dat de kleur niet goed was. Helaas is de oranje kleur zo hardnekkig dat zij mij 2 keer heeft moeten verven. Dit alles brengt zo veel spanning met zich mee of het ooit goed komt. Nog zie je de oranje kleur in mijn uitgroei. Beter als dit kon de kapper van mij niet doen. Ik mocht ook haar naam en adres geven, mocht u contact met haar willen opnemen. Kapsalon Karlijn Kalf 186A te Zaandam 075-6150352

Ik heb nu 3 x betaald voor een kleur die ik niet wilde hebben. Ik zou tevreden zijn als dit gecompenseerd werd.

Misschien heeft u nog wat aan de code van de verpakking om andere mensen te waarschuwen, want ik gun dit niemand. de code is
3605053571636 CE 10-15. Deze code staat op de doos. De rest van de verpakking is al weggegooid.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 29 augustus 2016 om 16:46 geantwoord

We hebben Joke een produktpakket opgestuurd waar ze heel blij mee was en ons daarvoor bedankte met de woorden : Heel erg bedankt voor het productpakket, het is boven verwachting.

Alle klachten die gemeld zijn door Joke Holt