Klacht: Klepje stofzuiger kapot, fawlty towers bedrijf??

op 13 juli 2016 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben de stofzuiger weggebracht omdat het klepje kapot was. Na twee weken krijgen we een mail waarin staat dat de motor defect is en dat dat ons ruim 90 euro gaat kosten. Nadat we hebben gebeld, is ons beloofd dat de reparatie aan het klepje kosteloos wordt uitgevoerd. Er was niets mis met de motor.
Nu een ruime week later nog steeds niets gehoord en iedere keer data e bellen, worden we eruit gegooid, telefoonkosten lopen intussen behoorlijk op.

Gewenste Oplossing:

Als iemand ons belt, mailt!!
Graag een stofzuiger terug!

Niet vreemd dat dit waardeloze bedrijf failliet gaat met deze zeer belabberde service!

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BCC over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door BCC in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat BCC een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BCC

Heeft op 15 juli 2016 om 10:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Heuserr,

Vervelend om te horen dat het reparatietraject wat moeizaam verloopt.
In eerste instantie heeft u een prijsopgave ontvangen die niet voor u bedoeld was.
De bestelling van het klepje heeft wat langer geduurd en daardoor dus het hele traject.
Het is de verwachting dat de stofzuiger eind volgende week terug is in het filiaal.
Namens BCC bied ik u graag excuses aan voor al het ongemak wat u hier aan heeft.

Met vriendelijke groet,
Mieke
BCC

Heeft op 15 juli 2016 om 11:36 geantwoord

Telefoonkosten?
Nog een week wachten?

Alle klachten die gemeld zijn door AstridH