Klacht: kleerkast gordijnen nachtkastje,tafel

op 15 mei 2020 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Alles wat we bij Leen bakker hebben gekocht is wel wat mee kleerkast beschadigd antwoord mw: daar kunnen wij helaas niks aan doen , gordijnen te lang gemaakt mw dan heeft U de verkeerde maat aangegeven 2 x terug gebracht, keukentafel geen schroeven er bij Mw: daar kan leen bakker niks aan doen en vandaag nachtkastje in elkaar willen zetten geen schoeven kompleet ,wij hebben die niet hier aanwezig heb voorzeker 1200,-Euro bij jullie gekocht en dan krijg je deze antwoorden , ik ben helemaal klaar met Leen bakker zal ook in mijn kennissen kring jullie ook niet meer aan bevelen en als de vrienden mij vragen waar om dan zeg ik gewoon dat ik als stuk vuil ben behandeld

wanner ik te vreden bent als dit in goed overleg netjes afgehandeld wordt en ik niet als stuk vuil wordt behandeld ,want zo zieik het nu wel

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dieny muller