Klacht: Kledingkast

op 29 november 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb vorig jaar een witte hoogglans kledingkast bij jullie gekocht voor
€ 350,-, dit was in het filiaal in Zaandam. Nu inmiddels een jaar verder, staan de planken van de kast aan alle kanten gebogen, hier heb ik dus
€ 350,- voor betaald. Doordat de planken zijn gebogen, klopt de verhouding van de kast dus niet meer, dit is een erg lelijk gezicht. Ik ben hier erg kwaad om, want je koopt toch geen dure kast die vervolgens na een jaar volledig gebogen in je kamer staat?

Ik wil dat er iemand van Leen Bakker langs komt om dit probleem te bevestigen. Graag zou ik een gelijkwaardige vergoeding tegemoet zien want dit is erg belachelijk dat ik zo een dure kast heb aangeschaft wat nu gebogen staat en waardoor ik een zeer ontevreden klant ben. Ik zie uw reactie spoedig tegemoet, anders moet ik anderen maatregelen nemen.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Roshnie Kanhai