Klacht: Kledingkast

op 19 augustus 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Wat een gedoe, en wat jammer dat je niet serieus genomen wordt.
In oktober vorig jaar hebben wij een nieuwe kast aangeschaft bij Leen Bakker, het duurde niet lang totdat we problemen kregen met de deur van de kast. Deze ‘viel’ er van de een op andere dag gewoon uit. De scharnieren kwamen zo uit t hout! (ook niet meer te repareren dus omdat de gaten verwrongen zijn) We lieten het er maar even bij, en ik wilde het eigenlijk zelf gaan repareren, omdat zoiets natuurlijk kan gebeuren. Maar een tijdje later ging ook een andere deur los! Toen heb ik naar het filiaal in Terneuzen gebeld en alles uitgelegd, ze wilden nieuwe panelen bestellen en hier ging ik mee akkoord.

Een paar dagen later zag ik tot mijn verbazing dat ook de lades van de kast los gingen en stroever waren als anders. De hele kast begon dus uit elkaar te vallen eigenlijk. Ik heb weer contact opgenomen met Leen Bakker Terneuzen, en heb toen gevraagd of ik mn geld toch niet zou kunnen terug krijgen. Dit was niet mogelijk werd mij verteld, en ik zei dat ik dan liever een hele nieuwe kast zou ontvangen omdat deze kast geen beginnen meer aan is.

Na lange telefoongesprekken met verschillende medewerkers & filiaalmanager(die het niks leek te interesseren) leek het een betere oplossing dat ik even zou langkomen in het filiaal, en daar nog eens duidelijk mijn verhaal zou doen.

Dit heb ik vandaag gedaan, eerst met een meisje bij de klantenservice gesproken die wel erg haar best deed en het ook vervelend vond voor mij.
Daarna werd ik doorverwezen naar de filiaalmanager die achteren in de winkel te vinden was. Hij kon zich ons telefoongesprek niet meer herinneren en was erg kortaf. Hij vertelde dat hij zoiezo geen nieuwe kast voor me ging bestellen en dat ik ook mijn geld niet terug kreeg.
Alleen als ik de kast zelf zou komen terugbrengen kon ik 70% van t aankoopbedrag ontvangen. Ik werd gewoon recht in mn gezicht uitgelachen en toen ik zei dat ik hier even over moest nadenken en het een hele vervelende zaak vond zei hij doodleuk: Prima tot ziens!

Een hele nare ervaring waar ik zeker door geraakt ben, wat jammer (zacht uitgedrukt) dat er niet op een fatsoenlijke manier naar een oplossing gezocht kan worden.

Ook nog naar de klantenservice gebeld, maar die kunnen eigenlijk niets doen alleen excuses aanbieden.

Wanneer ik fatsoenlijk behandeld wordt in een winkel of aan de telefoon!
Iemand die je klacht serieus neemt!!!

Een geheel nieuwe kast of mijn geld terug.

Alle klachten die gemeld zijn door kimsiej