Klacht: Kleding is niet wat het lijkt zoals op de foto, komen dure douanekosten bij

op 09 oktober 2016 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Wat een oplichters zijn dit. Je denkt leuke kleding te kopen maar het is allemaal goedkope shit, andere maatvoering en er komen mega dure douanekosten bij. Retour sturen kan maar dan krijg je maar een derde van de aankoop terug en je moet zelf het verzenden naar Polen betalen. Al met al de grootste criminelen dus.

Als ik mijn aankoopbedrag terug krijg.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 09 oktober 2016 om 10:49 geantwoord

Heeft op 09 oktober 2016 om 12:46 geantwoord

Ik was voor mijn aankoop bijna 100 euro kwijt incl douane en aankoopbedrag. Dan nog 18 euro voor retour sturen en ik krijg 39, terug? Alle spullen zijn retour en waren niet zoals afgebeeld waren (maten klopten niet en kwaliteit stof ook niet). Zou ik toch op z'n minst de kosten van de kleding terug moeten krijgen. Eens maar nooit meer iets bestellen bij deze firma dus.

Alle klachten die gemeld zijn door Lianne2509