Klacht: klassaservice

op 19 december 2012 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben op woensdag 19 december om 13.00 bij Blokker filiaal
winkelcentrum Reigersbos te Amsterdam zuidoost geweest om een panasonic lithium pwer batterij te kopen.
De kassiere leverde mij de nieuwe batterij en vroeg correct of zij de oude kon weggooien.
Tot mijn schrik deponeerde zij deze in de papierbak achter haar counter, ik verzocht haar vriendelijk deze in een zg milieubak te deponeren, door de drukte had zij hiervoor geen tijd doch zij zei mij toe dit achteraf te zullen uitvoeren. Ik verzocht om haar naam waarop zij wederom een blik wierp in de papierbak doch deze was vol en een batterij van de grote van een dubbeltje was niet direct te traceren!

Gewenste Oplossing:

Dat dit uw medewerkers behoren te weten en op de hoogte gebracht worden, dat milieu een serieuze zaak is en speciaal op verzoek van uw klanten serieus genomen dient te worden.

Ik hoop dat zij hierop gewezen kan worden ik heb begrip voor de drukte in de winkel en hoop dat dit incidenteel is.

Alle klachten die gemeld zijn door Rombout