Klacht: klantvriendelijkheid

op 20 februari 2018 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heden morgen heb ik boodschappen gedaan bij uw Albert Heijn op het Stadhoudersplein te Wassenaar. Er moet mij echter een ding van het hart. De dame achter de kassa (Ria) die er vaker zit vond ik niet heel erg vriendelijk tegenover een klant, die een naar mijn ogen normale vraag stelde. De manier waarop zij dit beantwoorde vond ik alles behalve klantvriendelijk. Voor mij een reden om de volgende keer dat ik bij uw winkel boodschappen ga doen niet in de rij van deze cassière ga staan. (c’est le tongue qui fait la musique- het is de tong die de muziek maakt)

Gewenste Oplossing:

Ze is er denk ik niet van bewust dat haar toon niet zo erg vriendelijk overkomt en dat ze het voorval voor zich zelf moet houden. Een beetje coaching

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Randogne