Mijn Klacht:
Heden morgen heb ik boodschappen gedaan bij uw Albert Heijn op het Stadhoudersplein te Wassenaar. Er moet mij echter een ding van het hart. De dame achter de kassa (Ria) die er vaker zit vond ik niet heel erg vriendelijk tegenover een klant, die een naar mijn ogen normale vraag stelde. De manier waarop zij dit beantwoorde vond ik alles behalve klantvriendelijk. Voor mij een reden om de volgende keer dat ik bij uw winkel boodschappen ga doen niet in de rij van deze cassière ga staan. (c’est le tongue qui fait la musique- het is de tong die de muziek maakt)
Gewenste Oplossing:
Ze is er denk ik niet van bewust dat haar toon niet zo erg vriendelijk overkomt en dat ze het voorval voor zich zelf moet houden. Een beetje coaching

