Klacht: Klantvriendelijkheid

op 04 augustus 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Donderdag 3 augustus gebeld naar Tele 2 om het mobiele telefoonabonnement van mijn 16 jarige dochter op te zeggen.
Meteen de wedervraag waarom. Geantwoord dat ik het een te duur abonnement vind (Ik betaal immers voor haar) en het wil beeindigen.
Daarna een hele batterij aan alternatieven bij Tekle 2, en dat het nummerbehoud zal wegvallen als ik nu opzeg. Dat mijn dochter een sim only kan nemen bij Tele 2, kortom, mijn opzegverzoek werd compleet ondergesneeuwd. Ik werd niet als klant gezien maar duidelijk als prooi, heel ongemakkelijk.
Ook niet vriendelijk maar zeer dwingend.
In het begin ook allerlei vreemde extra kosten gemaakt, daarover zeer lang aan de telefoon geweest met medewerkers die allemaal goed mediagetraind waren maar totaal niet klantgericht te woord stonden!
Ook een reden om geen Tele 2 meer te nemen.
Ik ga aangetekend Tele 2 opzeggen nadat we een andere provider hebben gevonden die wel keuzevrijheid hoog in het vaandel heeft, want ik vrees nog een hoop narigheid. Ook gezien de vele gelijkgestemde klachten over opzegging bij deze provider.
Toch jammer!

Als een klant een abonnement wil opzeggen, niet gelijk aandringen met andere opties, maar de klant serieus nemen en niet overrulen met verkooptactieken.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ECMN