Klacht: Klantvriendelijkheid

op 29 juni 2017 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Ik stond met mijn zoon bij een kassa om artikelen af te rekenen. Er stond nog een persoon voor ons en verschillende achter ons. Een Ikea medewerkster spreekt de Cassiers tijdens zijn werk aan over iets wat eerder is voorgevallen. De Cassiers reageert correct door aan te geven dat dit niet te plaats is om hier over te praten. Desondanks gaat de medewerkster gewoon door de wachtende klanten negerend. Na protesterende geluiden van ons loopt zij uiteindelijk weg, echter achteromkijkend naar ons. Wij kijken terug waarop de medewerkster de pas inhoudt en vraagt of er iets is. Wij geven aan dat een kassa niet de plaats is voor een discussie met een collega. De mede werkster begint vervolgens ons te vertellen dat zij “alleen maar” wilde zeggen. Wij onderbreken haar en zeggen dat wij niet ook nog in discussie willen gaan en dat dit gedrag niet getuigt van klantvriendelijkheid en of haar baas dit wel zou goedkeuren? De medewerkster loopt weg zonder zich verder te verontschuldigen.

Een gemeende verontschuldiging van de betreffende medewerkster die daadwerkelijk heeft ingezien dat je zo niet met klanten omgaat.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hcox