Klacht: Klantvriendelijkheid

op 17 augustus 2016 over Gall & Gall in de categorie Slijterij

Ik kwam de gall en gall in het tref centre in venlo binnen. De manager ene petra stapte op mij en een vriendin af die ik toevallig tegenkwam en 2 seconden met mij naar binnen liep. Zij begon op een agressieve toon dat we weg moesten. Ik legetimeerde mij en mijn vriendin ging weg. Mevrouw kondigde aan dat ik niks meer mocht kopen, ik vroeg aan haar of zij mij hiervoor de regel kon laten zien. Dit kon zij niet en weigerde zij. Ik vertelde haar dat ik van niks wist maar gewoon even wilde kijken. Mevrouw had ondertussen de beveiliging gebeld om mij weg te sturen. Ik ben naar de andere gall en gall gegaan in de buurt gewoon mijn spullen gekocht en met de mevrouw in de andere winkel even een gesprek gevoerd over de situatie, hier werd aangegeven dat er veel vaker klachten bij haar kwamen over hij de mevrouw in het tref centre omging met klanten.

Eerlijk gezegd ben ik pas tevreden als mevrouw ontslagen is. Maar ik wil dat mevrouw zich normaal op gaat stellen

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gall & Gall

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gall & Gall nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wwissingh