Klacht: Klantvriendelijkheid

op 19 juli 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Vandaag was ik bij Blokker op de Hoogstraat en daar werd ik heel onvriendelijk geholpen, nadat ik eerst zelf naar een produkt had gezocht vroeg ik de mw waar ik het kon vinden,ik begin altijd eerst met een begroeting, ze wees alleen met haar vinger een bepaalde richting op.
Bij de kassa was ik de derde in rij de eerste klant had nogal veel vragen, waardoor deze caissière haar collega vroeg bij te springen.
Deze kwam aansjokken het was de mw die mij had (geholpen) ze opende de kassa en riep de volgende in rij is aan de beurt, de 2e klant stond wat opzij en bleef maar met zijn telefoon in gesprek en reageerde totaal niet, waarop ik vroeg of ze mijn artikel wilde afrekenen.
Ze reageerde iedereen moet hier op zijn beurt wachten, dus ik wachten tot de klant zijn gesprek had beëindigd.
Toen ze mijn artikel afrekende kon ik het niet nalaten om op te merken dat ik haar houding klantonvriendelijkheid vond, en gaf daarbij ook het voorbeeld van het wijzen in de winkel, ik kreeg als antwoord dat ik te lui was op te lopen.
Even opmerken ik met 67 jaar en gepensioneerd na een werkzaam leven van 50 jaar

Een berisping naar deze mederwerkster en een excuus zou ik zeer waarderen,
De medewerkster is een volslanke jonge vrouw met lang blond haar middelmatige lengte.

Nel Veltenaar

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 19 juli 2016 om 14:59 geantwoord

Beste mevrouw,

Heel vervelend da u een negatief gevoel heeft overgehouden aan uw bezoek aan Blokker. Dit is uiteraard niet wat wij voor ogen hebben. Wij bedanken u voor de moeite die u heeft genomen om ons op de hoogte te brengen van uw ontevredenheid.

Blokker hecht veel waarde aan klantvriendelijkheid en servicegerichtheid en er wordt hier veel aandacht aan besteed. De situatie die u beschrijft komt zeker niet overeen met de ideale klantgerichte dienstverlening waar wij naar streven.

De medewerkers in de winkel zijn er juist om de winkelbezoekers te adviseren en te assisteren. Alleen een richting op wijzen volstaat niet, u moet hierdoor nog steeds verder zoeken in de winkel. Dat de medewerkster u als lui bestempeld is voor Blokker echt absoluut onacceptabel. Onze welgemeende excuses hiervoor. Ik wil u hartelijk bedanken voor de duidelijk omschrijving van de desbetreffende medewerkster. Om soortgelijke situaties in de toekomst te kunnen voorkomen, wordt uw klacht intern besproken met de rayon- en bedrijfsleider.

Saskia
Blokker Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Neocon