Klacht: klantvriendelijkheid

op 11 januari 2016 over medipoint in de categorie Zorghulpmiddelen

Een klacht, maar ook een tip: U bent vast wel een goed bedrijf, maar u zou toch iets professioneler overkomen als u ook de klant serièus neemt. Voorbeeld:
U stuurt een nota aan mij gedateerd op 28-12-15 (komt hier op 30-12-15) en verzoekt u de rekening binnen 14 dagen over te maken. Ik maak het bedrag over om 00.02 uur op 08-01-2016; dus rùìm binnen de tijd.
En wat denkt u? Er ligt diezelfde dag al een aanmaning in de brievenbus of ik nu toch echt wel binnen een week wil gaan betalen… (met het obligate zinnetje er onder dat zogenaamd excuus als één en ander elkaar gekruisd zou hebben). Hoe rijmt u dat met de klant serieus nemen?
Nu kunt u dat niet afdoen met: ‘dat wordt automatisch verstuurd’; want ú bent degene die dat automatische instelt of afstelt of hoe u het noemen wilt.
Bovenstaande vraag stelde ik aan de mevrouw van de ‘bellijn’ en die verzocht me zelf een mail aan u te sturen want: “men wil de klacht van de persoon zelf hebben” (en anders zijn ze wel halve dagen bezig met klachten doorsturen).
Mijn volgende tip is: òf u neemt nog iemand voor halve dagen in dienst om de klachten van klanten netjes op de bestemde plaats te doen komen (bijv. een copie van de het gesproken bandje, want dat toch al voor die doeleinden gebruikt worden, voor wat het waard is) òf u neemt maatregelen dat er -bijna- geen klachten binnenkomen; ook een optie.

O, die oplossing heb ik hierboven al gegeven. Moet dit echt -bureaucratisch- nog een keer?

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar medipoint over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door medipoint in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat medipoint een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

medipoint

Heeft op 19 juni 2017 om 11:16 geantwoord

Geachte mevrouw van Schieveen,

Op 11 januari 2016 heeft u via deze weg een klacht ingediend, de klacht is dezelfde week met u besproken en opgelost. Helaas is de klacht hier nog niet afgemeld. Bij deze sluiten wij de klacht welke in januari 2016 al met u besproken is.

Met vriendelijke groet
Medipoint Klachtenregistratie

Alle klachten die gemeld zijn door j.va.schieveen