Klacht: Klantvriendelijkheid

op 03 september 2015 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Hallo,

Ik wilde toch even een klacht indienen, normaal doe ik niet zo moeilijk, maar aangezien ik elke dag me boodschappen doe bij de jumbo, wilde ik dit toch effe kwijt.
Klant vriendelijkheid bij jumbo de stede afdeling is ver te zoeken, een paar weken vroeg ik aan een medewerker wat de prijs was van de afbak pistolets, als aantwoord kreeg ik het moet erbij staan, terwijl er geen prijs kaart aanwezig was en vandaag bij het halen van de lekkere croissant, waarvan de bak al zowat leeg was, mocht ik niet eens warme croissant hebben en in meerdere gevallen zijn ze te doorbakken en zien ze er niet goudbruin uit, het is jammer dat ik toen geen foto van gemaakt heb, maargoed,
jullie willen de beste winkel zijn van alle andere winkels, dan mogen jullie wel wat aan het personeel van de stede Den Haag, gaan doen.

Met vriendelijke groeten R Ahmadali

Ik ben tevreden met het lage prijs, waar ik koopbare boodschappen kan doen, omdat ik ondanks mijn financiële problemen, toch elke eten kan klaar maken voor me zoon en mij.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door R Ahmadali