Klacht: Klantvriendelijk?????

op 24 augustus 2017 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Deze week al drie keer in Purmerend geweest voor Janneke Brinkman ontbijt bordjes ( zes). Maandag niet aanwezig en door action vermeldt dat deze er woensdag zijn. Woensdag geweest, door action vermeldt dat deze donderdag komen. Volgens het personeel kunnen de bordjes niet apart worden gezet!?!? Dus donderdag einde van de ochtend weer geweest en u raadt het al: geen ontbijt bordjes. Het personeel is nog alles aan het uitpakken en wilde niet gaan kijken of dit ertussen stond. Ze kunnen dit nog steeds niet voor mij op naam apart zetten. Service????? Inmiddels heb ik er al 3 keer 16 km voor gereden, daar ik niet in Purmerend woon.

Dat de artikelen op naam vast gezet kan worden, eventueel met (gedeelteljjke vooruit betaling).

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.com/nl-nl/klantenservice/contact/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ontbijt bordjes