Klacht: Klantvriendelijk

op 01 februari 2014 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn driejarige kleindochter moest naar het toilet. Gevraagd aan een van de medewerkers of ze naar het toilet mocht. Mij werd gezegd dat dit niet mocht. Aangezien mijn kleindochter pas drie jaar was en niet lang kan ophouden vroeg ik om een uitzondering te maken. Dit kon absoluut niet aldus de medewerkster. Gevraagd of ik de bedrijfsleidster mocht spreken. Ik kreeg als antwoord op een hele brutale manier ,, u wilt de bedrijfsleidster spreken, kom maar mee” maar dit op een zeer brutale manier. Aangezien dit niet de eerste keer is bij het filiaal in Herkenbosch maak ik hier een klacht van.

Gewenste Oplossing:

Graag meer aandacht voor klantvriendelijkheid. Het zeer jonge personeel hierop aanspreken en leren wat klantvriendelijkheid is.

Ik ga er vanuit u voldoende te hebben geïnformeerd en dat deze klacht serieus in behandeling wordt genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Action in behandeling genomen

Bericht van Action

3 jaren geleden - We hebben de klant rechtstreeks benaderd. Action Webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door P.Thoolen