Klacht: klantonvriendelijkheid,botheid tegenover en zelfs negeren van klanten

op 24 september 2017 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

in de Lidl Poperinge is de algemene trend kortaf te zijn tegenover de klanten, als je een vraag stelt neemt het personeel soms zelfs de tijd niet om even stil te staan of je aan te kijken, er wordt een kort antwoord gegeven in de richting van het werk waar ze mee bezig zijn, aan de kassa lijkt het wel een wedstrijd om zo vlug mogelijk de producten te scannen en aan de andere kant te GOOIEN soms zelfs op de grond, wij gaan ook soms naar de Lidl Koksijde, Koekelare of Gistel er is op die andere plaatsen een hemelsbreed verschil van klantvriendelijkheid !!

Gewenste Oplossing:

de producten zijn voor ons prima !!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 24 september 2017 om 13:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door klacht poperinge