Klacht: Klantonvriendelijkheid van UPS

op 07 februari 2018 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Uiteraard heb ik contact gehad met de klantenservice- met mijn track en tracenummer- gevolg van dit gesprek was dat er niets aan te doen was. Bezorging vandaag (07-02-2018) tussen 8.00 uur en “het einde van de dag”. Daar ben je dus lekker mee. De hele dag wachten, niet naar het toilet, niet douchen, niet even naar de bakker.
Ik geloof helemaal niet dat jullie met mijn track en trace nummer wel iets zouden kunnen betekenen, dit is gewoon een smoesje.

N.B. Ik ben niet in staat een pakket op te halen op een of ander pick-up point, dus als mijn pakketje daar terecht komt stuur het dan maar meteen terug naar de afzender, met de complimenten van UPS.

Als UPS in saat is een bezorg-window van twee uur aan te geven en dat ook waarmaakt

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 07 februari 2018 om 07:20 geantwoord

Goedemorgen,

Nogmaals onze excuses voor uw vervelende ervaring, echter wij hebben u gevraagd om ons het Track en Trace nummer door te geven zodat wij u konden helpen.

Helaas heeft u dit nummer nog steeds niet aan ons doorgeven en hierdoor kunnen wij u geen Timeframe voor u opvragen.

U bent hierover in uw eerdere klacht al over geinformeerd.

UPS Social Media Team

Heeft op 07 februari 2018 om 07:25 geantwoord

Klantenservice en social media team spreken elkaar tegen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ben22