Klacht: Klantonvriendelijke werknemer

op 27 mei 2016 over Foot Locker in de categorie Schoenenwinkels

Goedemorgen,

Gister 26 mei 2016 om ongeveer 16.45 heb ik schoenen gekocht bij de Footlocker. De medewerker Nick was degene die ons heeft geholpen. Hij heeft ons niet goed geholpen en was klantonvriendelijk. Terwijl hij bezig was met ons was hij ook bezig met andere klanten. Hij heeft mijn dochter haar teen niet gevoeld in de schoen, geen woord met haar gewisseld zoals we dat gewend zijn van medewerkers van de Footlocker hij keek ons eerder weg dan dat hij ons aankeek. Tijdens het afrekenen was Nick meer bezig met aandacht vragen van vrouwelijke klanten dan met ons. Bij thuiskomst kwam mijn dochter erachter dat ze 2 linkerschoenen had in de doos. Toen ik om 17.30 telefonisch contact wou maken met de winkel werd er niet opgenomen. Ik heb gebeld tot 17.55 en niemand nam op. Kan dit zomaar? Dit was een grote teleurstelling voor een kind van 10 omdat zij zich verheugde om de schoenen aan te doen vandaag. Fouten maken is menselijk maar medewerkers als Nick zijn een belediging voor Footlocker. Dit werk is niet bestemd voor hem en ik ben nog nooit zo behandeld. Dit is geen verkoop en zo hoef ik ook nooit meer iets te kopen in de winkel dan doe ik dat wel online. Klachten meld ik zelden maar dit moet asap opgepikt worden. Nick moet niet in zn baas zn tijd vrouwtjes scoren hij moet zijn werk naar behoren doen en gister was dat ver onder de maat.

Tegoedbon want mn geld krijg ik toch niet terug.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Foot Locker

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Foot Locker nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SaarSade32