Klacht: KLANTONVRIENDELIJK EN VERKEERDE PRODUCTEN

op 08 augustus 2016 over ekabels.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Een USB oplader besteld voor mijn Ipod Shuffle. Vervolgens contact gezocht met een ene John. Deze beste meneer mag nog wel op een klantvriendelijkheid en een schrijfcursus, krijg mailtjes vol met spelfouten en er kan nog geen goedemorgen vanaf. Enfin de oplader past niet en hij is te klein. Ik moet het gewoon doen met een mail, u heeft het juiste product ontvangen. Dit was echter ook alles wat in de mail stond. Terwijl de jack/plug gewoon te kort is. Ik heb inmiddels zelf maar ergens anders een nieuwe lader besteld en die werkt wel gewoon.
Kortom hier niet bestellen!!!!!

Voor die paar euro heb ik inmiddels de moed opgegeven. Ik zou het persoonlijk fijn vinden als ik nog wel een response zou krijgen. Ik zou het zelf niet fijn vinden als mijn personeel zulke mailtjes zouden versturen (vol met spelfouten en gewoon niet klantvriendelijk).

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ekabels.nl in behandeling genomen

Bericht van ekabels.nl

10 maanden geleden - Beste, Het spijt me zeer voor het late antwoord. Ik heb u een bericht verzonden naar uw privé e-mailadres. Beantwoord terug naar ons zo spoedig mogelijk, zodat we kunnen dit probleem snel op te lossen. Ik kijk uit naar uw antwoord te horen. John - Klantenservice www.ekabels.nl Tel. + 31 (0) 20 808 06 45

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ekabels.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ekabels.nl

Heeft op 27 december 2016 om 12:02 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door EmmaUdinga