Klacht: klantonvriendelijk en onproffesioneel

op 02 oktober 2017 over Brekz in de categorie Dierenwinkels

De helft van de bestelling werd slechts geleverd en deze was nog helemaal in puin ook. Brekz stelt dat zich niet capabel achten dit schadeloos te leveren. Erg vreemd want er werd voorheen altijd keurig zonder schade geleverd.
Brekz vindt dat de klant daarom ook maar voor de retourkosten moet opdraaien door hun onkunde.
Vervolgens doet Brekz op eigen houtje dus zonder met de klant te overleggen snel weer een bestelling de deur uit. Dit kan en mag uiteraard helemaal niet. Bijna 35 euro voor een zak puin en het aanbod van Brekz was 5% korting bij een volgende bestelling…
Dit kan niet worden geaccepteerd. Brekz laat zien dat men een klacht totaal niet serieus neemt en vindt zich ver boven de klant staan.

Kosten retour zijn voor Brekz. Het geleverde was immers ook zonder verpakkingsmateriaal ingepakt. Dergelijke onzorgvuldigheid mag niet bij de klant worden neergelegd.
De nazending die Brekz op eigen houtje heeft uitgevoerd moet ook voor hun kosten retour adres. Ik heb dit immers niet toegezegd.
Het geld wil ik snel retour op mijn rekening zodat ik bij een betrouwbaar bedrijf een bestelling kan plaatsen.

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brekz over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door J.E.A. van Hoorn