Klacht: Klantonvriendelijk en onduidelijkheid

op 16 december 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Op 13 december heb ik een klacht ingediend bij jullie. Echter heb ik nog geen reactie ontvangen. Hierbij mijn klacht nog een keer:

Op 24 november heb ik de een televisie gekocht in de Media Markt in Alkmaar (Samsung UE55MU7000LXXN). De aankoop is gedaan met de Black Friday. Door een medewerker van de Media Markt is mij vertelt dat er een actie is bij Samsung en dat ik na de aankoop 100 euro terug kon krijgen. Dit stond ook op de televisie geplakt.

Ik heb om deze actie ook de TV gekocht. Nadat ik een week op vakantie ben geweest, heb ik de TV geopend en gekeken hoe ik het bedrag van 100 euro terug kon krijgen, echter kon ik dit niet vinden. De volgende dag ben ik naar de Media Markt gegaan en gevraagd hoe ik het bedrag van 100 euro terug kon krijgen. De medewerker van de Media Markt heeft toen gebeld naar Samsung, omdat Media Markt het antwoord ook niet wist.

Samsung gaf aan dat wij 1 dag te laat waren en ons niet verder konden helpen.
Dit vind ik ontzettend jammer omdat het totaal niet duidelijk vermeld was op de actie dat er een einddatum aan vast zat. Als ik bekend was met een einddatum had ik het eerder aangevraagd. Ook hebben de medewerkers van de Media Markt mij hierover niet geïnformeerd.
Geen één mens zou kunnen vinden en lezen dat er een einddatum geldt omdat het zo onduidelijk is vermeld op de actiesticker. Het was erg klein geschreven onderaan de actiesticker. Ook de medewerkers van de Media Markt gaven mij gelijk hierin en dat ik niet goed behandeld ben door de medewerkers van Samsung. Ik zelf kon er niets aan doen, omdat mij niets is verteld over een einddatum en omdat het zo ontzettend onduidelijk is vermeld.

Vandaag heb ik weer gebeld met Samsung en hebben het erg kort gehouden en mij niet geholpen, wat ik erg klantonvriendelijk vind. Media Markt gaf aan dat ik beter een klacht kon indienen bij Samsung omdat ik zo slecht ben geholpen.

Ik hoop dat ik het bedrag van 100 euro alsnog terug krijg, want als dit niet het geval is doe ik de TV weg en zal ik in de toekomst ook niets meer van Samsung willen hebben.

Als ik het bedrag van 100 euro alsnog terug krijg ben ik tevreden, aangezien het niet mijn fout is dat de einddatum nuet te lezen is.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sinan77